קידום אתרים לאתרים עם היסטוריה בעייתית. אחד הדברים הכי קשים שנתקלים בהם בתחום הזה של קידום אתרים בגוגל, זה לקדם אתר עם היסטוריה בעייתית. הבעיה הכי גדולה היא שלא יודעים, האם האתר הזה הוא בעל היסטוריה בעייתית. הרי אתרים לא מסתובבים עם שלט גדול שרשום בו אתר עם בעיות. ההיפך הוא נכון, בדרך כלל אלה אתרים ותיקים, עם פי אר גבוה יחסית, כאלה שבכלל לא נראים חשודים.
בעלים של אתרים כאלו גם לעולם לא יספרו לך שהאתר שלהם כבר ניסה תהליך ארוך של קידום בגוגל ונכשל נחרצות, הם יעלימו את העובדה הזו לגמרי. אז איך יודעים בכלל שהאתר הזה הוא בעל עבר בעייתי.
הדרך הראשונה היא כאשר מגלים שלמרות כל מאמצי הקידום, הוא לא מתקדם. אין פה הרי שום היגיון. אתר שמבצעים עליו פעולות של קידום בגוגל, אמור להתקדם קדימה, אולי בקצב איטי אבל אמור לזוז. זה סימן ראשון בדרך כלל שהאתר סובל ממשהו(נשמע כמו רפואה נכון?)
ברגע שהאתר מגלה סימנים של עצלות ולא מתקדם בגוגל, צריך להתחיל לעשות בדיקות על מנת לגלות מה בדיוק הבעיות שגורמות לזה. מה יכולות להיות הבעיות:
1. בעיה נפוצה מאוד בתחום הזה של קידום בגוגל היא צפיפות גבוהה מדי של מילות מפתח, על פני הדפים באתר. אני לא יודע אם אתם מכירים בדיוק למה אני מתכוון אבל אני מאמין שיצא לכם לראות אתרים שהטקסט בהם הוא חסר משמעות לגמרי וכולל רק חזרה בלתי נפסקת על מילות מפתח. אני מבטיח לכם, זה לא קידום אתרים בגוגל, זה סתם זבל.
2. עודף קישורים ממקומות לא טובים, זאת בעיה נפוצה כאשר בעלי האתרים מתחילים לנסות ולעשות קידום בגוגל בעצמם. הם יוצאים לדרך ומתחילים לעשות החלפות קישורים עם כל אתר בעולם, תאמינו לי זה לא דבר טוב תמיד.
פעמים רבות, עודף קישורים רק גורם לאתר להתדרדר ולא להתקדם. מאוד חשוב לשים לב היטב לכל הדברים הללו, לפני שמתחילים הליכים של קידום אתרים בגוגל. הכי חשוב זה להיוועץ עם מומחים בתחום.